niedziela, 20 stycznia 2013

Witam,
Ten Blog ma opowiadać o mich przygodach, wizytach w miejscach kulturowych: galerie, performance, wystawy.... długo zwlekałam z jego założeniem - robiłam co prawda dokumentację, ale z wpisami było już gorzej;-) teraz nadrabiam zaległości ;-)

Pierwszy wpis będzie o wystawie prac malarskich mojej kuzynki Malwiny Dzwonkowskiej w Kawiarence Reflektarz w Kartuzach - co prawda pokazała tam swoich tylko 5 obrazów, a ma ich o wiele więcej - może będzie o tym kolejny wpis;-) a teraz trochę o artystce: 

W wieku szesnastu lat miała poważne problemy ze ścięgnami prawej ręki. Z ogromnym żalem zmuszona była odłożyć akordeon, na którym grała. Lekarz, który się nią wówczas opiekował, żeby wynagrodzić jej tę stratę, przyniósł jej farby. Tak się wszystko zaczęło... Dziś ci, którzy oglądają jej obrazy, nie mogą uwierzyć, że zostały namalowane lewą ręką. Niedawno Malwina Dzwonkowska ze Stężycy wyszła ze swoją sztuką poza mury swojego domu. 



Razem z Malwina konsultujemy się i wymieniamy doświadczeniami - ja również się wystawiłam w Kawiarence ale tym razem z Kaszubską Biżuterią. A oto ona....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz